11–15 Mar 2024
University of Stavanger
Europe/Oslo timezone

Norsk fysikklærerforening, i samarbeid med Institutt for matematikk og fysikk ved Universitetet i Stavanger, arrangerer Fysikkolympiaden for norske elever og sender et lag med fem elever og to ledere til den internasjonale Fysikkolympiade-finalen.

Mellom 11. og 15. mars ønsker vi deltakerne i siste runde av Norsk Fysikkolympiaden velkommen til Universitetet i Stavanger for en uke med forelesninger og laboratorieøvelser. Eksamen for siste runde finner sted 15. mars og fungerer som forberedelse til den internasjonale europeiske Fysikkolympiaden, arrangert mellom 15.-19. juli i Kutaisi, Gerorgia.

Vi gratulerer de fem beste i finale runde som skal representere Norge på den europeiske fysikk-olympiade:

1. Mathias Gustafson
  2. Håkon Tjøstheim Støren
  3. Ricardo Sonda Guiraudeli
  4. Elly Brun Kjelstrup
  5. Øystein Berntzen

Du finner alle rommene ved Universitetet i Stavanger som er nevnt i timeplanen på MazeMap.

Starts
Ends